vineri, 13 aprilie 2007

Pesti, soare şi români

Am fost la pescuit. Două zile de stat pe malul bălţii şi de privit bambine care se mişcau doar când înercam să mănânc un sandviş.
Dimineţile a fost frig, după-amiezile au fost însorite, aşa că acum mă ustură urechile (mai ales cea stângă) şi nasul, care mai sunt şi roşii ca racul. De prins am prins caraşi, şi cu icre în ei. Îi pregătim sambătă, la cuptor, cu legume.
Normal că a trebuit să curăţăm puţin locul unde ne-am aşezat, pentru că altfel nu am fi avut cum să ne punem scaunele şi undiţele. Pe mine încă mă umple de uimire cum pot oamenii să îşi lase fără nici o jenă gunoiul acolo unde au stat, răspândit într-un strat cât mai subţire, ca să acopere cât mai mult teren. Pe ăştia eu i-aş deporta în Congo. Nu daţi băieţi banii pe educaţie, că dacă ai "gip" nu contează că te îneci de la miros. De asta există odorizante.

3 comentarii:

Ilinca spunea...

ce vina are congo? :)

unic spunea...

Are vina că e destul de departe ca să nu mă intereseze prea mult, că numele sună amuzant şi că rimează cu bombo.

Unknown spunea...

Ilinca, Congo e o ţara importantă pentru noi românii, ne leaga amintiri plăcute (remember Bombo 2004); in plus Congo a devenit ameninţarea supremă a alegătorului pentru politicianul român aspirant la postul de preşedinte. Ex: Daca ajunge Becali Preşedinte, (chiar şi) eu emigrez în Congo.